neljapäev, 17. veebruar 2022

Sagadi looduskoolis

 "METSAGA SÕBRAKS"



Caspari meenutus-
Saarepuu on laisk puu. Meile oli võõras liik nimega lehis. Me saime teada erinevate puude kooslused. Meile näidati kõige vanemaid puid. Me tegime lõkke. Me nägime ilvese jälge. Samuti nägime karu jälge. Kui me tagasi sõitsime ma nägin 3 rebast ja ühte kitse.

Lauri meenutus:






Alexi meenutus:


Miku meenutus:






Kennethi meenutus:



Victoria meenutus:

Greete meenutus:





Germani meenutus:
Hommikul saabusime kooli. See oli põnev koolipäev, kuna suundusime kogu klassiga bussi. Kui me olime teel Oandu poole, nägime avariid. 
Kohale jõudes jagasime me ennast paaridesse. Õpetaja andis meile puuokstest pilte ja meie pidime paarilisega ütlema, mis puu oks see on. Seejärel anti igale paarile kaart ja paberileht. Meie ülesanne oli käia mööda Sagadi aeda ja leida kaardil märgitud kindlad kohad, kus olid küsimused, millele me pidime vastama. Peale seda läksime me metsa sööma. Metsas ja Sagadi mõisa aias oli paks lumi. Siis me jälgisime lindude söömist. 
Kui meie programm sai läbi, läksime bussi, et kooli tagasi sõita. Mulle meeldis see päev ja ma loodan, et varsti sõidame kuhugi veel. 
Oliveri meenutus:





Laura meenutus:


Kati meenutus:



Fred Eriku meenutus:

Kolmapäeval käisime metsas. Seal jooksime ja ehitasime. Tegime lumest suure jänese ja väikese jänese. Me mängisime mänge. Ühes mängus pidi õige imetaja leidma. Ma nägin esimest korda karu jälgi. Mulle meeldis kõndida. Mulle ei meeldinud uks äpardus, mis juhtus mu kindaga. Kokkuvõttes oli tore päev.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar