25, maist algab projektiõpe.
Jälgi kooli blogi, et teada saada,
millesed toimetused ees ootavad.
Püüa teha kõik vajalikud
postitused.
ALGAB VIIMANE KODUÕPPE NÄDAL!
Nädalaplaan
Esmaspäev,
18. mai
-
Kirjuta vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Videotund
algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead
ikka.
Loe
õ lk 80 “King” III ja vasta küsimustele.
Kordamine.
Tuleta
meelde, millal kirjutatakse suur algustäht. Ava õ lk 85, loe
reeglikastist reegel.
Tv
lk 44. Loe tööjuhendit hoolikalt. Kirjuta õigete tähekujudega.
Lahenda
tööleht KORDAMINE
MATEMAATIKA
Kordamine
GEOMEETRILISED KUJUNDID
Lahenda
ülesanded Opiqus
LOODUSÕPETUS
Kordamine. MINA
TEAN
Lahenda ülesanded
Opiqust.
Ole lugemisel
tähelepanelik. Kontrolli vastused üle.
Kolmapäev,
20. mai
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Videotund
algab kell 10. Raamatute vastamine.
Lahenda
tööleht LUGEMISTEST
MATEMAATIKA
Kordamine.
ARVUD
Lahenda
tööleht ARVUTA!
LOODUSÕPETUS
JUSS
ÄRA MÄNGI TIKKUDEGA
Reede,
22. mai
-
Kirjuta vihikusse , mida plaanid suvel teha.
EESTI
KEEL
Videotund
algab kell 10.
Lahenda
tööleht SALAKIRI
MATEMAATIKA
Kordamine.
MÕÕTÜHIKUD
Lahenda
ülesanded Opiqus
OLED OLNUD SUPER TUBLI!
Nädalaplaan
11.-
15. mai
Esmaspäev,
11. mai
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Videotund
algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead
ikka.
-
“King” õ lk 76
Loe
ja vasta küsimustele.
-
Tutvume asesõnadega. Nimede asemel võime kasutada mõnikord selliseid sõnu nagu mina/ma , sina/sa, tema/ta, nemad/nad. Need on ASESÕNAD.
Vaata
õ lk 77
Lahenda
ülesanded, kas Opiqus või tv lk 40
Lahenda
tööleht ASESÕNAD
MATEMAATIKA
Teema:
Kordamine
Lahenda
tööleht ÜLEMINEKUGA LAHUTAMINE20-NE PIIRES
LOODUSÕPETUS
Teema:
KONNA ARENG
Kas
sa tead kuidas konn areneb?
Lahenda
tööleht KONNA ARENG ja saadKI teada.
Kolmapäev,
13. mai
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Videotund
algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead
ikka.
Soovin
kuulata sinu lugemist, kas videotunnis või Padleti tahvlilt (kirjuta
lisaks nimele ka jutu pealkiri)
-
“King” II
Loe
tekst, vasta küsimustele.
-
Tutvume tegusõnade pööramisega. Kuula Opiqust tegusõnade pööramine LAULU
Lahenda
ülesanded, kas Opiqus või TV lk 41
Lahenda
harjutus ASESÕNAD
MATEMAATIKA
Teema:
TEMPERATUUR
Vaata
videod https://bit.ly/2SM3Mz5
Lahenda
ülesanded Opiqus
LOODUSÕPETUS
Teema:
ILM
Ilma
vaatlemisega oled juba tuttav.
Ilma
kirjeldamiseks peame teadma õhutemperatuuri, tuuletugevust ja
sademeid. Täna vaatame missuguseid vahenditega ilma mõõdetakse.
-
Matemaatika tunnis tutvusid lähemalt termomeetriga. TULETA MEELDE:
mida
näitab termomeeter;
missugune
on temperatuuri ühik;
kus
on termomeetril soojakraadid.
-
Sademeid (vihma, lund, rahet, lörtsi) mõõdetakse sadememõõtjaga, millesse
kogunenud
vesi valatakse pärast mõõteklaasi ja mõõdetakse.
Ava
tv lk 94.
Kirjelda
kaardi järgi oma kodukoha ilma.
Tuleta
meelde, kuidas saad aru, et õues on tuul. Täida lüngad tv lk 95.
Reede,
15. mai
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Kordamine
Tuleta
meelde tähestik
Mitu
täishäälikut on tähestikus?
Mis
on täishäälikuühend?
Täishäälikuühendis
on kaks või enam ERINEVAT täishäälikut kõrvuti.
Lahenda
harjutus TÄISHÄÄLIKUÜHEND
MATEMAATIKA
Kordamine
Lahenda
ülesanne MEETER. SENTIMEETER; 12 KUUD JA AASTAAJAD
LOODUSÕPETUS
Teema:
AASTAAJAD
Miks
aastaajad vahelduvad?
Lahenda
ülesanded Opiqus.
Lahenda
ülesanne AASTAAJAD
Kätte
on jõudnud maikuu. Oled olnud väga tubli!
Vaata palun e-kooli ja kontrolli,
kas oled kõik vajalikud töö on esitatud,
kas oled lugenud 2 juturaamatut (17. 02 ja 11.05).
Raamatut saad tutvustada videotunnis.
Soovin, et kõik tööd on esitatud 21. maiks.
Esimese
klassi lõpuni on jäänud ainult üks kuu. Toimetame sama usinalt
edasi.
Nädalaplaan
04.-
08. mai
Esmaspäev,
4. mai
-
Hernekatse-hoolitse taime eest
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Videotund
algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead
ikka.
-
“Ruubert, lohe ja laevapoisid” III
Loe
õ lk 64 või kuula Opiqust “Ruubert, lohe ja laevapoisid” III
Vasta
teksti all olevatele küsimustele.
-
Lahenda harjutused, kas Opiqus või tv lk 34.
Harjuta
lugemist!
-
Kui oled töövihikus ülesanded lõpetanud, siruta ja ringuta. Korda tähestiku laulu
vt
Opiqust AABITS Nii see algab. Laul on päris tunni lõpus
-
Vaata päevikust matetalgute salasõna ja parool.
Vajuta
lingile https://www.liveworksheets.com/
Salasõna
ja parool on samad, mis matetalgutes.
Ja
lahenda harjutus SAMATÄHENDUSLIKU SÕNAD.
Ristsõna
lahendamisel mine hiirega ruudule ja kirjuta soovitud tähe. Kui
ülesanne on lahendatud vajuta FINISH.
MATEMAATIKA
Teema:
MEETER JA SENTIMEETER
TR
LK 39 ül 1, 2, 3; lk 40 ül 1, 2.
Lahenda
ülesanne MEETER JA SENTIMEETER
LOODUSÕPETUS
Teema:
VESI JA ÕHK
-
Kalla klassi vett, uuri ja vasta küsimustele.
Mis
maitsega on vesi?
Mis
värvi on vesi?
Mis
lõhnaga on vesi?
Puhtal veel ei ole väga tuntavat maitset, seega võib öelda, et see on maitsetu.
Puhas vesi on värvitu ja läbipaistev.
Puhas vesi on lõhnatu.
-
Lahenda ülesanded Opiqust.
Kolmapäev,
6. mai
-
Hernekatse-hoolitse taime eest
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
Videotund algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead ikka.
Soovin kuulata sinu lugemist (“Ruubert, lohe ja laevapoisid” III), kas videotunnis või Padleti veebitahvlis (kirjuta lisaks nimele ka jutu pealkiri).
MATEMAATIKA
Teema:
EURO JA SENT
Jäta
meelde! Ühes euros on 100 senti.
Lahenda
TR lk 42-43
EESTI
KEEL
-
Tutvume uue mõistega vastandsõnad, need on sõnad, millel on vastupidine tähendus nt noor/vana Õ lk 69
Lahenda
harjutus VASTANDSÕNAD
Pühapäeval
on emadepäev. Kuidas üllatada ema?
Kas
on plaanis küpsetada midagi magusat, teha ema eest ära mingi töö
või ema muul moel üllatada.
-
Kirjuta jutuke MINU EMA
Minu
ema nimi on .......
Minu
ema on (milline?) .......
Minu
ema oskab väga hästi ......
Kõige
rohkem meeldib mulle koos emaga ......
Ema
juures on kõige naljakam see, kui ......
Ema
juures on kõige armsam see, et .....
Mul
on maailma parim ema, sest.....
LOODUSÕPETUS
Teema:
VESI JA ÕHK
-
Tuleta meelde puhta vee omadused.
Mis
on tuul? Loe TR lk 90. Mille järgi saad aru, et ilm on tuuline?
Kuidas inimesed tuult kasutavad?
-
Lahenda tööleht ÕHK https://www.liveworksheets.com/
Reede,
8. mai
-
Hernekatse-hoolitse taime eest
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
EESTI
KEEL
Emadepäev
Lõpeta
jutuke oma emast, kleebi see suuremale paberile, tee raam ja
kaunista.
Saada
palun mulle pilt oma tööst.
MATEMAATIKA
Teema:
KILOGRAMM JA GRAMM
Jäta
meelde! Raskusi mõõdetakse kilogrammides, lühend on kg.
Lahenda
ülesande Opigust.
Ilusat
emadepäeva!
Nädalaplaan
27.04- 30.04
Esmaspäev, 27. aprill
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine, kui raamat on loetud täida lugemisleht ja jutusta
Eesti keel
Videotund algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead ikka.
- Milliseid sõnu võiks sõnade- kõht, kuum, lohe, nukker, väike, rännak asemel kasutada, nii et tähendus jääks samaks?
Tutvu uue reegliga õ lk 61- samatähenduslikud sõnad.
- Loe õ lk 60 või kuula Opiqust “Ruubert, lohe ja laevapoisid” I osa
Vasta küsimustele.
- Kuhu rüütlipoiss oli teel?
- Kuidas ta võitlus lohega läks? Mis juhtus?
- Mida rüütel lohe kõhus tegi?
Leia lugemispalast värvilised sõnad. Mida need võiksid tähendada? Leia neile vasted õ lk 61
Matemaatika
Täht arvu tähisena
- TR lk 32-33.
Tekstülesannete lahendamisel ära unusta kontrolli, vaata lk 32 pildi all olevaid näiteid.
Loodusõpetus
Vedel ja tahke
- Lahenda ülesande, kas TR lk 70-71 või Opigus
- Kus tuleb hoida vedelikke?
- Missuguse kujuga on vedelik? Kalla vett erinevatesse anumatesse (pudel, purk, tass jne)
- Missugune on vedeliku pealispind? Uuri veepudelit. Kalluta pudelit küljelt küljele ja vaata, milline on vee pealispind.
- Mis on sulamine? Too näide.
- Mis on tahkumine? Too näide
Kolmapäevase katse jaoks pane veega täidetud õhupall sügavkülma.
Kolmapäev, 29. aprill
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine
Eesti keel
Videotund algab kell 10. Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead ikka.
- Õ lk 63 h 1 leia sõnadele tähendus;
Loe õ lk 62 või kuula Opiqust “Ruubert, lohe ja laevapoisid” II
Vasta küsimustele,
- mida tähendab ütlus kisab nigu heeringas aia vahel;
- kellega rüütel lohe kõhus kohtus;
- kes on merekaru;
- kuidas nimetab Jesver lohet oma kaebelaulus;
- miks küsib Ruubert Jesverilt, kas too inimese moodi ei mõista rääkida
Õ lk 63 h 2 Leia sama tähendusega sõnad. Vali üks sõnapaar ja moodusta mõlema sõnaga lause.
- Lahenda tv lk 33, valmis tööst saada palun pilt.
Matemaaatika
Kordamine Kell
Tuleta meelde mõisted veerand ja kolmveerand.
- Vaata LASTETUBA https://lasteekraan.err.ee/1077341/veerand-ja-kolmveerand
- Lahenda TR lk 73, 74.
- Teadmiste kontroll
Kui kõik ülesanded on lahendatud ja kontrollitud vajuta FINISH
Nüüd on kaks valikut, sina vali parempoolne Email my answers to my teacher.
Kirjuta oma nimi
Klass 1.a
Kool RG
Minu meil kristireineberg @rakgym.edu.ee
|
Loodusõpetus
TEEMA: MEELED
Inimese 5 meelt on nägemine, kuulmine, haistmine, kompimine ja maitsmine.
Kuula Opiqus laulu inimese meeltest, laula ja tantsi kaasa.
Lahenda ülesanded, kas Opiqus või TR lk 72-73
Soovi korral tee üks katsetest, filmi ja saada minu meilile.
- Katsed
I Õhupallide uurimine.
Vajalikud vahendid
Vee ja jääga täidetud õhupall, täispuhutud õhupall, kauss veega.
Pane õhupallid kaussi ja uuri neid (nägemis- ja kompimismeel).
Mis on selle palli sees, milles pole ei vett ega jääd?
Aine saab olla kas tahke, vedel või gaasiline. Kolmandas palli sees ongi gaas.
Nüüd lõika pallid kääridega kausi kohal ettevaatlikult katki ja vaadata, mis juhtub. Miks?
II Vee ja tärklise segu (tärklise lima)
Alati ei ole ainete olekud nii selgelt eristatavad.
Mis olekus võiks olla lima? Tahke? Vedel? Parem on ise järgi proovida.
Vaja läheb:
● kauss
● kartulitärklis
● veidi vett
● soovi korral toiduvärvi
● lusikas
Pane kaussi vähemalt 5 supilusikatäit tärklist, lisa vähehaaval vett ja sega kuni segu muutub kleepuvaks ja limasarnaseks. Ongi valmis.
Katsu seda, sega seda kiirest, sega seda aeglaselt, mudi, proovi seda vormida. Kas see on vedelik või tahkis?
NB! Tärklisesegu ei tohi kraanikaussi kallata, sest see võib torustiku ummistada!
Kui rohkem tärklist kasutada ei soovi, viska see biojäätmetesse.
LAURA KATSE
Kohtume videotunnis esmaspäeval,
27. aprillil kell 10.00.
NÄDALAPLAAN
13.-17. aprill
Sisenemiseks
vajuta lingil, kirjuta oma nimi. Midagi alla laadida ei ole vaja
(telefonis on äppi vaja). Kindlasti pead lubama kaamera ja mikrofoni
kasutamise.
Saame selles toas kokku esmaspäeval ja kolmapäeval kell 10.00 kokku, et koos õppida.
Saame selles toas kokku esmaspäeval ja kolmapäeval kell 10.00 kokku, et koos õppida.
Kui
sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead ikka.
-
Kes videotunnis ei saa osaleda, siis sinu ettelugemist soovin kuulata Padleti tahvlilt, märgi kindlasti, et on V nädal ja nimi.
- Harjuta nädala jooksul Matetalgutes kella ülesandeid.
Tasuta
litsentsi aega pikendati 30 .06, mängida saab tööpäeviti 07-
14-00, kui oled enne 14 sisse loginud, saad mängida ka hiljem.
Vaatame, kes tunneb kõige paremini kella.
-
Võta osa Miksike pranglimise võistlusest. Logi ennast Miksikesse sisse, vajuta pranglimine, edasi vali võistlusväljakud ja sealt RG 1. klassid
ESMASPÄEV
-
Hernekatse-hoolitse taime eest
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine, kui on raamat loetud, saada täidetud lugemisleht palun mulle.
Eesti
keel
Videotund
algab kell 10. Võta videotundi kaasa üks värvitud muna.
Kui sa tulla ei saa, pole hullu, kuid õppima pead ikka.
- Loe õ lk 52 või kuula Opiqust “Vares ja rebane” I osa ja vasta küsimustele.
-
Tutvu omadussõnadega õ lk 53.
-
Jätka tv lk 28, 29.
Kirjuta
vihikusse sõna PÄIKE ülevalt alla
P
Ä
I
K
E
Loodusõpetus
Tunniteema:
PÄIKE
Mõista,
mõista, mis see on! Sind vaatab, aga vaadata ei lase?
Miks
on Päike vajalik?
Loe
TR lk 76.
Miks
ei tohi Päikesesse vaadata?
Jätka
TR lk 77. Täidetud
tööst saada palun pilt.
Matemaatika
Tunniteema:
Täht arvu tähisena
Vaata
TR lk 28 näiteid. Kuidas leiti puuduv arv?
Vastusest
lahutati antud arv.
Lahenda
ülesanded 1 ja 2.
Tekstülesanded
Loe
tähelepanelikult. Küsimusele tõmba joonlauaga joon all. Arvuta.
Kirjuta vastus. Missuguse tähega algab lause?
KOLMAPÄEV
-
Hernekatse-hoolitse taime eest
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
Loodusõpetus
Videotund
algab kell 10.
Tunniteema:
PÄIKESESÜSTEEM
Kui
sa ei saa osaleda videotunnis, siis ava TR lk 78 ning leia sealt
vastus küsimustele.
Mis
on planeet?
Mis
moodustavad Päikesesüsteemi?
Mitmes
planeet Päikese poolt vaadates on Maa?
Millise
planeedi ümber on rõngas?
ava
link https://bit.ly/2x469Gc
Vaata
videod. Kirja iga planeedi kohta üks sõna/lause (näiteks Marss
on punane planeet)
- Soovi korral meisterda Päikesesüsteem. Ole loov, võid joonistada, teha pudelikorkidest, ajalehest jne
Päikesesüsteemi
voldikraamatu näide
Saada
palun valmis tööst pilt.
BRENITHI PÄIKESESÜSTEEM |
KENNETHI PÄIKESESÜSTEEM |
CASPARI VOLDIKRAAMAT |
|
KATI PÄIKESESÜSTEEM |
OLIVERI PÄIKESESÜSTEEM |
Eesti
keel
-
“Vares ja rebane”
Loe
õpikust lk 54 või kuula Opigust. Vasta küsimustele.
Omadussõnade
võrdlusastmed
Vaata
Opiqus “Vares ja rebane” III kuidas omadussõnu võrrelda. Laula
videole kaasa.
Täida
tv lk 30. Saada
palun valmis tööst pilt.
Matemaatika
Tunniteema:
Täht arvu tähisena
TR
lk 30. Uuri pilti, vaata kuidas leiti puuduv arv.
12
– p = 10
p
= 12 -10
P
= 2
Lahenda
ülesanded TR lk 30-31.
Saada
palun lahendatud ülesannetest pilt
REEDE
Pooliolevate
tööde lõpetamine ja esitamine.
Kontrolli
ekoolist ja Opiqust, kas sul on kõik tööd esitatud.
Algab
vaheaeg!
Kohtume
videotunnis 27. aprillil kell 10 .00
NÄDALAPLAAN
30.03-03.04
30.03-03.04
Möödas on II koduõppenädal. Ülesannete lahendamine on läinud ladusamalt.
Mind väga rõõmustasid need õpilased, kes olid kõik I ja II nädala ülesanded ära lahendatud.
SUUR, SUUR AITÄH TEILE!
Ka sellel nädalal on ettelugemine. Vali õ lk 36-40 üks lugemispala, õpi seda soravalt lugema. Kasutame sama veebitahvlit, mis eelmiselgi nädalal MULLE MEELDIB LUGEDA. Oma nime taha kirjuta, et on III nädal.
Kui oled jõudnud juba ühe raamatu läbi lugeda, võta palun uus.
ESMASPÄEV, 30.03
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine
- Matetalgud
EESTI KEEL
“Kuidas elavad väikesed sipelgad?”
- Enne lugemist uuri, mida tähendavad sõnad: lestad, sipelghape.
Nüüd lugema ja küsimustele vastama (kas Opiqus või õpikus lk 36).
Kui soovid sipelgate rohkem teada, vaata videot http://arhiiv.err.ee/vaata/tule-oue-39
LAUL SIPELGATEST
SIPELGAD EHITAVAD KODU
SIPELGAD JA ÜKS ÕNNETU PARM
LAUL SIPELGATEST
SIPELGAD EHITAVAD KODU
SIPELGAD JA ÜKS ÕNNETU PARM
Korda tähestikku- kui on sulghäälik tee plaks, täishäälik hüppa üles.
- Selles tunnis tutvud uue eesti keele reegliga- sõna alguses on tavaliselt K, P, T. (õ lk 37)
Kui lahendad ülesanded arvutis, siis enne esitamist kirjuta kommentaar. Kuidas sul töö läks, kas mõni ülesanne valmistas raskusi, oli väga vahva jne.
Jäta meelde! Lause algab suure algustähega.
Kes soovib lahendada töövihikust lk 20, siis saada tehtud tööst mulle meilile pilt.
MATEMAATIKA
Sellel nädalal õpime liitma ja lahutama 100 piires. Soovitan lahendada ülesandeid Opiqus, sest seal on toredad õppevideod. Pärast lahendamist ära unusta lisamast kommentaari.
Kui otsustad lahendada ainult tööraamatust, siis saada tehtud tööst pilt minu meilile.
Liitmine 100 piires Opiqus (TR lk 22-23)
LOODUSÕPETUS
- Tee ilmavaatlusest kokkuvõte, saada see mulle meilile.
- Kevad TR lk 82-83
KOLMAPÄEV
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine
- Matetalgud
EESTI KEEL
- “Kodukakk, päevakoer ja teised” õ lk 38-40, tv lk 21-22
Kui lahendad ülesanded Opiqus, siis enne esitamist kirjuta kommentaar. Kuidas sul töö läks, kas mõni ülesanne valmistas raskusi, oli väga vahva jne.
Kui lahendad töövihiku, siis saada ülesannetest pilt minu meilile.
- Tuleta meelde i ja j reegel (õ lk 29).
Lahenda Miksikese onkont.
Kontrolli oma vastused enne saatmist. Loe nii nagu oled kirjutanud ja paranda vead (kas õige on pood või poot)
MATEMAATIKA
Opiqus -100 piires lahutamine
või TR lk 24-25
LOODUSÕPETUS
Kevad, linnud kevadel
Lahenda ülesanded, kas Opiqus või TR lk 82-85. Tööraamatu lahendustest saada palun pilt.
REEDE
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine
- Matetalgud
EESTI KEEL
- “Teadete tahvel” õ lk 42-43.
Tuleta meelde tähestik- sulghäälikuga hüppa üles.
Selles tunnis uus reegel-s ja h kõrvale kirjutame tavaliselt k, p, t.
Miks ei kirjuta s-i ja h kõrvale kahekordset sulghäälikut?
Ülesanded palun lahendada Opiqus.
Etteütlus kirjuta lausete vihikusse. Juhend on Opiqus
Enne kirjutamist tuleta meelde.
Millega algab lause?
Millega lõpeb lause?
Millise sulghääliku kirjutan sõna algusesse?
Kuidas märgin pikki häälikuid?
Kuidas kirjutan kaas- ja täishäälikuühendit?
Mis on sõna lõpus, kui sõna vastab küsimusele mida teeb?, mida teevad?.
Millise sulghääliku kirjutan s-i kõrvale.
JÄTA MEELDE! Kui midagi kirjutad, siis loe see ka üle.
- Ettelugemine
MATEMAATIKA
Kordamine
või TR lk 26-27
Lahenda Miksikese onkont. Loe ülesannet häälega.
Jõudu tööle!
Soovin, et sellel nädalal jõuavad kõik õpilased oma tööd ära teha.
Ülesannete lahendamisega on sul aega terve nädal.
Head lahendamist!
Küsimuste korral helista kindlast.
Püüa ka õues käia.
Õpeta Kristi
III nädal möödus väga töiselt. Olite SUPER, SUPER tublid!
Esmaspäev, 6. aprill
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine
EESTI KEEL
Sellel nädalal on tutvume mammutitega.
Soovi korral võib vaadata lühikest üheminutilist mammutiteemalist loengut
Multifilmi mammutipoisist, kes otsis oma ema (saab panna eestikeelsed subtiirid)
“Mammuti kool” õ lk 44
Selles tunnis tutvud uue eesti keele reegliga - kui sõna vastab küsimusele kellega? või millega?, siis kirjutame sõna lõppu-ga.
Lahenda ülesanded, kas Opiqus või tv lk 24 (valmis tööst saada palun pilt)
LOODUSÕPETUS
PÄEV JA ÖÖ
Mine meie klassi blogis (kristiklass) digiõppe lehele ja lahenda seal ÖÖ JA PÄEVA harjutused.
MATEMAATIKA
ÖÖPÄEV
TR lk 34-35.
Jutusta pildi järgi ööpäevast TR lk 34
Seejärel ül 1 lk 34 nimeta suuliselt täis- ja pooltunnid kellaajad, lahenda ülejäänud ülesanded lk 34-35.
Lisaülesanne (vabatahtlik)
https://www.10monkeys.com/ee/ - Saab kella ülesandeid lahendada, siis kui esilehel valida kella pilt. Jõukohased ülesanded peaks olema: analoogkell 1-2 ja digitaalkell 1-2.
KOLMAPÄEV, 8. aprill
- Hernekatse-hoolitse taime eest
- Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
- Vabalt valitud raamatu lugemine
EESTI KEEL
“Mammuti kool”II õ lk 46 ja 48
Selles tunnis õpime kuidas kirjutada sõna, mis vastab küsimusele kus? või kuhu?
Lahenda ülesanded, kas Opiqus või tv lk 25.
LOODUSÕPETUS
PÄEV JA ÖÖ
Tuleta meelde, mis on ööpäev. Loe TR lk 74 kolme esimest lauset.
Jutusta TR lk 75 punkide põhjal Johanna päevast.
Värvi Johanna ajatelje eeskujul enda oma. Joonista või kirjuta enda päevast
Valmis tööst saada pilt.
MATEMAATIKA
KELL - TUND JA MINUT
Vaata ära video ja tee TR lk 36
Klassiblogis (kristiklass) lahenda PEREKOND ROHENÄPU MATEMAATIKA KELLA ÜLESANDEID. Mine seal ülesannete juurde ning edasi kliki kella pildi juures sõnale edasi. Harjuta uusi mõisteid. KOHUSTUSLIK!
Järgmised ülesanded lahendad, kas Opiqus teema KELL
või TR lk 36-37 (valmis tööst saada pilt)
Vabatahtlik: lisaülesanded lk 73 h 21-22 ja lk 74 ning 75 ül 27-28.
https://www.10monkeys.com/ee/ - Saab kella ülesandeid lahendada siis, kui esilehel valida kella pilt. Analoogkell 1-6 ja digitaalkell 1-6.
REEDE
23.-27.
märts
II nädal
I
koduõppenädal on möödas. Oled olnud väga tubli!
HUVITAV OLI LUGEDA TEIE PLAKATEID, MEISTERDUSED OLID VÄGA VAHVAD, LOOVAD!
Loodan, et kõik laevad oma tehtud tööd. Põnev on vaadata, mida huvitavat on keegi teada saanud.
LAHENDADA NÄDALA ÜLESANDED KINDLASTI PÜHAPÄEVAKS!
Jätkame sama tublilt edasi!
HUVITAV OLI LUGEDA TEIE PLAKATEID, MEISTERDUSED OLID VÄGA VAHVAD, LOOVAD!
Loodan, et kõik laevad oma tehtud tööd. Põnev on vaadata, mida huvitavat on keegi teada saanud.
LAHENDADA NÄDALA ÜLESANDED KINDLASTI PÜHAPÄEVAKS!
Jätkame sama tublilt edasi!
23.
märtsist on õppetöös muudatus, põhiainete tunnid (eesti keel,
matemaatika ja loodusõpetus) on esmaspäeval, kolmapäeval ja
reedel, loovained (muusika, kunst, tööõpetus ja kehaline kasvatus)
teisipäeval ja neljapäeval.
Katsetame
sellel nädalal ettelugemist.
Õpi
soravalt lugema üht ”Presidendi auvahi ” osa (õ lk 28, 30 või
32). Harjuta teksti häälega lugedes. Meie klassi blogis DIGIÕPPE
all on veebitahvel “MULLE MEELDIB LUGEDA”. Vajuta ristile, sulle
avaneb aken, paremal pool on 3 täppi, vajuta sinna ja vajuta
mikrofonile (voice). Pärast lugemist vajuta save. Aega selle
ülesandega on sul pühapäeva õhtuni.
ESMASPÄEV
-
Hernekatse-hoolitse taime eest
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
1. tund
eesti keel
Kordamine
Võta
paber ja joonlaud. Jaga paber kaheks võrdseks osaks. Kasuta
joonlauda ja tõmba kriips paberi keskele. Nüüd on sul kaks poolt.
Paremale poole joont kirjuta üles vähemalt kümme asja, mida sinu
kodus on rohkem kui üks. (Näiteks tugitoolid, taldrikud....).
Vaata,
kas kõikide sõnade lõpus on sul -d.
Pea
meeles, et kui asju on mitu, siis kirjutatakse sõna lõppu eesti
keeles -d.
Vasakule
poole kirjuta üles vähemalt kümme asja, mida sinu kodus on ainult
üks (näiteks pesumasin)....
Nüüd
võta punane pliiats ja märgi lehe PAREMAL POOL kõikides sõnades
ära täishäälikuühendid. Kui sul on meelest läinud, mis on
täishäälikuühend, siis vaata eesti keele õpikust leheküljelt 5.
Sinise
pliiatsiga märgi lehe VASAKUL POOL kõikides sõnades ära
kaashäälikuühend. (õ lk 13)
Foto
oma tööst PALUN SAADA MULLE MEILILE.
-
*Värvipilt- TÄISHÄÄLIKUÜHEND (lisaülesanne)
-
tund eesti keel
“Presidendi
auvaht” I
õ lk28-29
Opiqus
on sul võimalik seda teksti kuulata, pärast loe, aga kindlasti ise
häälega. Nüüd asu ülesandeid lahendama, kas Opiqus või
töövihikus lk 16.
Kui
lahendad ülesanded arvutis, siis enne esitamist kirjuta kommentaar.
Kuidas sul töö läks, kas mõni ülesanne valmistas raskusi, oli
väga vahva jne.
Töövihiku
lahendusest saada mulle palun meilile pilt.
Selles
tunnis tutvud uue eesti keele reegliga: i
kirjutame kaashääliku ette ja j kirjutame täishääliku ette.
3. tund
loodusõpetus
-
KATSE -käte pesemise vajalikkus. Vaata, mis on saiadega juhtunud. Pane kirja katsetulemus.
Foto
palun meie klassi blogisse-DIGIÕPE- veebitahvel PESEN HOOLIKALT
KÄSI.
- Täida oma hammaste eest hoolitsemise töölehed. Ole täitmisel tähelepanelik!
-
tund matemaatika
Kuidas
saadakse arv 20?
Tuleta
meelde
-
missugune arv on ühekohaline, missugune kahekohaline.
-
mitu kümnelist arvus 20 on.
Vaata
Opiqust Arv
20
Täiskümned
TR
lk 14-15. Käi matetalgutes ülesandeid lahendamas.
KOLMAPÄEV
-
Hernekatse- taime eest hoolitsemine
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
-
eesti keel
“Presidendi
auvaht” II õ lk 30-31
Opiqus
on sul võimalik seda teksti kuulata. Kindlasti loe häälega ka ise.
HARJUTAMINE TEEB MEISTRIKS! Nüüd asu ülesandeid lahendama, kas
Opiqus või töövihikus lk 17.
Kui
lahendad ülesanded arvutis, siis enne esitamist kirjuta kommentaar.
Kuidas sul töö läks, kas mõni ülesanne valmistas raskusi, oli
väga vahva jne.
Töövihiku
lahendusest saada mulle palun meilile pilt.
-
matemaatika
Mõtle
kuidas arvutada täiskümnetega? Kui palju on 40+50? Proovi ise
reegel sõnastada.
Vaata
Opiqus Arvud
30, 40, 50, 60.
Täiskümnete
liitmine ja lahutamine TR lk 17.
-
loodusõpetus
Teema-
KODU
Vaata
TR lk 68-68. Joonista oma unistuste tuba või toaplaan.
REEDE
-
Hernekatse- taime eest hoolitsemine
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
-
tund eesti keel
“Presidendi
auvaht” III õ lk 32-33.
Opiqus
on sul võimalik seda teksti kuulata. Kindlasti loe häälega ka ise.
HARJUTAMINE TEEB MEISTRIKS! Nüüd asu ülesandeid lahendama, kas
Opiqus või töövihikus lk 18.
Kui
lahendad ülesanded arvutis, siis enne esitamist kirjuta kommentaar.
Kuidas sul töö läks, kas mõni ülesanne valmistas raskusi, oli
väga vahva jne.
Töövihiku
lahendusest saada mulle palun meilile pilt.
-
tund eesti keel
Ettelugemine.
Miksikese
onkondid.
Enne
lahendamist tuleta meelde tähestik. Pane silmad kinni ja katseta.
-
tund matem
Täiskümnete
liitmine ja lahutamine
Lahenda
Opiqus Arvud
70, 80 90.
TR
lk 19 lahenda tekstülesanded. Ole lugemisel tähelepanelik
-
Mida said teada?
-
Mida on küsitud?
-
Tõmba küsimusele joonlauaga joon alla.
-
Arvuta
-
Sõnasta vastus.
Ülesannete
lahendamisega on sul aega terve nädal.
Head
lahendamist!
Küsimuste
korral helista kindlast.
Püüa
ka õues käia.
Õpeta
Kristi
NÄDALAPLAAN
16.-20. märts
I nädal
Kehalise kasvatuse õpetaja palus, et kirjutaksid "päevikusse" (vihik, kuhu kirjutad päeva kohta laused), milliseid liikumistegevusi sa sel päeval sooritad nt tegin hommikvõimlemist, käisin õues jalutama, matkamas, tantsisin jne.
Minule sobib väga hästi, kui kirjutadki laused ainult oma liikumise kohta. Jälgi, et lause algaks suure algustähega. Tuleta meelde kuidas lause lõpeb!
KEHALISES EI PEA PIDAMA ERALDI PÄEVIKUT!
ÄRA UNUSTA ÕPPIMISE KÕRVAL KA ENNAST LIIGUTADA.
Leia siit endale igaks päevaks üks harjutus või tantsusamm.
Minule sobib väga hästi, kui kirjutadki laused ainult oma liikumise kohta. Jälgi, et lause algaks suure algustähega. Tuleta meelde kuidas lause lõpeb!
KEHALISES EI PEA PIDAMA ERALDI PÄEVIKUT!
ÄRA UNUSTA ÕPPIMISE KÕRVAL KA ENNAST LIIGUTADA.
Leia siit endale igaks päevaks üks harjutus või tantsusamm.
Saadan nädalaplaani, siis
saate ise õppimisi planeerida.
Eesti keeles kasutame
https://www.opiq.ee/
keskkonda (tekst on ka õpikus). Kui antud tunni ülesanded on
lahendatud, siis vajuta “esita töö” ja näen sinu tulemusi.
Töövihiku ülesanded lahenda viimasena.
Esmaspäev, 16.03
-
Hernekatse
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
Eesti keel
“Lärmsepa
tänava lapsed” õ lk 20, tv lk 12
Matemaatika
Lahutame
17-st ja 18-st TR lk 6-7. Harjuta matetalgutes
https://www.10monkeys.com/ee/
0-20 arvutamist.
Loodusõpetus
Tööleht
“Loomamõistatused”
See
on terve nädala projekt (lõiming loodusõpetus, kunst ja
tööõpetus).
-
Lahenda töölehel mõistatused.
-
Vali töölehelt üks loom, keda hakkad uurima (välimus, elupaik, söök, paljunemine, vaenlased, mingi huvitav fakt).
-
Kujunda looma kohta plakat (raamat).
-
Meisterda kodustest vahenditest see loom (karbid, pudelid, paberirull jne)
-
Valmis töö (plakat, meisterdatud loom) lae üles meie klassi blogi DIGIÕPPE veebitahvlile.
Teisipäev,
17.03
-
Hernekatse
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
Eesti
keel
“Lärmisepa
tänava lapsed “ II õ lk 22, tv lk 13
Klassijuhatajatund
Käte
pesemise olulisus
Kui
oluline on pesta käsi? Teeme selleks katse. Vajalikud asjad: 2
sulguriga kotti või puhast purki, 2 viilu saia, marker. Võta kotist
välja 1 viil saia ja puuduta seda kätega võimalikult palju. Pane
viil kotti või purki, sule ning kirjuta peale markeriga pesemata
käed. Mine pese käed korralikult seebiga puhtaks ja kuivata. Võta
teine viil saia ning puuduta seda samuti kätega. Pane kiletkotti või
purki, kirjuta peale puhtad käed. Jälgi nädala jooksul, mis juhtub
saiaga. Märgi üles kuna nägid esimest hallitust jne
Tööõpetus
Loomaprojekti
jätkamine
Kolmapäev,
18.03
-
Hernekatse
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
Eesti
keel
“Tere
hommikust!” õ lk 24, ( tv lk 14- see on lisaülesanne, ei ole kohutuslik)
Lahenda
ülesanded https://www.opiq.ee/
Matemaatika
Kordamine
TR
lk 8-9
Loodusõpetus
Looma
projekti jätkamine
Neljapäev,
19.03
-
Hernekatse
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
Eesti
keel
Vanasõnad
õ lk 26-27, tööleht “Vanasõnad”, (tv lk 15- see on lisaülesanne, ei ole kohutuslik).
Lahenda
ülesanded https://www.opiq.ee/
Matemaatika
Kordamine
TR lk 10-11
Miksikese
onkontid
Kunst
Loomaprojekti
jätkamine
Reede,
20.03
-
Hernekatse
-
Ilmavaatlus
-
Vihikusse päeva kohta vähemalt 3 lauset
-
Vabalt valitud raamatu lugemine
Eesti
keel
Miksikese
onkontid;
raamatu
lugemine
Matemaatika
Arvud
1-100 TR lk 12-13.
https://www.10monkeys.com/ee/
Harjuta 0-100
Jõudu
tööle!
Küsimuste
korral võite julgelt helistada.
Oleme
terved!
Õpetaja
Kristi
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar